LG:n YouTube-kampanja pilailee netti-ilmiöillä

LG:n The Science Behind -kampanjassa pitkäjänteisellä kehitystyöllä luotu edistyksellinen tv-tekniikka kohtaa arjen. Kampanjan neljässä videossa televisiota käytetään akvaariona, kissanleluna tai määkivien vuohien katseluun.

LG_potatoing

LG:n älytelevisioissa sovellettava tekniikka on huomattavasti edistyneempää kuin tietokoneessa, jonka avulla ensimmäinen ihminen lähetettiin kuuhun. Toisaalta viihteestä on tullut oudompaa ja hauskempaa kuin koskaan aiemmin, ja sitä on myös helposti saatavilla, kertoo Andreas Thiel, LG Nordicin vähittäismyynnin markkinoinnista vastaava asiantuntija.

Tänä vuonna LG:n tv-tarjonta kattaa niin full hd -mallit kuin yli 20 erilaista ultra hd -televisiota. Vuoden alussa lanseerattiin huippumalli UF950V, joka tuottaa ennennäkemättömän laajan värintoiston. Myöhemmin lanseerattaviin malleihin lukeutuu muun muassa odotettu oled-tekniikalla toteutettu 4k-televisio.

The Science Behind -kampanjan myötä LG pääsee lähemmäs lopputuotetta eli viihdettä. Neljän videon lisäksi kampanjaan kuuluu printti- ja bannerimainontaa.

ARVE Error: Invalid URL https://www.youtube.com/watch?v= Su_zGrFlMoI?list=PLjnNuhWl50CNHxoXb40pEkRACJvcGTBeY in url
ARVE Error: Invalid URL https://www.youtube.com/watch?v= Su_zGrFlMoI?list=PLjnNuhWl50CNHxoXb40pEkRACJvcGTBeY in url
ARVE Error: Need Provider and ID to build iframe src.